دنیا رو بگرد

معرفی دیدنی های ایران و جهان

دنیا رو بگرد

معرفی دیدنی های ایران و جهان

دنیا رو بگرد

دوست دارم دیدنی های ایران و جهان رو بهتون معرفی کنم

روش های کسب درآمد در سفر

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ب.ظ


روش های کسب درآمد در سفر

یکی از دغدغه های همیشگی علاقمندان به سفر، هزینه های سفر است. عده ای فکر می کنند برای شروع یک سفر باید حتما از قبل پس انداز کنند اما اینطور نیست. با مپگرد همراه باشید تا با روش هایی که می توانید در سفر درآمد داشته باشید آشنا شوید.

مطلب پیشنهادی: چطور برای سفرهای خارجی خود پرواز ارزان پیدا کنیم؟

 

1) کسب درآمد در سفر با آموزش زبان

آموزش زبان

آموزش زبان می تواند یکی از بهترین روش های کسب درآمد در سفر باشد. مثلا بیشتر ما زبان انگلیسی خوبی داریم و می توانیم در کشورهای دیگر به کسانی که زبانشان خوب نیست با قیمت های پایین، زبان یاد بدهیم.

البته زبان فارسی را هم دست کم نگیرید، در مدرسه زبان های زنده شرقی دنیا، که یکی از مدارس پرطرفدار و مهم دنیا برای شرق شناسان محسوب می شود، فقط سه درس (پارسی، ابری و عربی) تدریس می شود. پس روی آموزش زبان مادری خودمان هم می توانید حساب کنید.

در بعضی از کشورها انجمن های زیادی وجود دارد که شما می توانید قبل از سفر با ارسال درخواست و رزومه خود، بعد از رسیدن به مقصد به افرادی که ابراز آمادگی کردند زبان مادری خود و یا زبانی که بر آن تسلط دارید را یاد دهید و مبلغی را دریافت کنید.

همینطور می توانید برای این روش درآمد ها روی وب سایت زیر هم حساب کنید.

www.eslcafe.com 

 

2) کسب درآمد در سفر با فروشندگی

فروشندگی

خیلی ها هستند که فروشندگی در خونشان هست. این کار بیشتر در کشورهایی جواب می دهد که توریست های بیشتری دارد. مثلا می توانید اجناسی را از یک شهر خریداری کرده و در شهرها یا کشورهای دیگر بفروشید و در طول مسیر سفرتان این کار را ادامه دهید.

 

3) کسب درآمد در سفر با کار در اقامتگاه ها (مثل هتل ها یا هاستل ها)

کار در اقامتگاه ها (مثل هتل ها یا هاستل ها)

معمولا کار در اقامتگاه ها چند ساعت در روز است. بیشتر آنها در ازای چند ساعت کار در روز به عنوان رسیپشن یا تمیز کردن اتاقها… به شما جای خواب و وعده های غذایی می دهند و یا حتی مقداری هم حقوق. (این روش را افراد زیادی پیشنهاد می دهند)



 

4) کسب درآمد در سفر با شغل های آنلاین (کار در فضای اینترنت)

شغل های آنلاین (کار در فضای اینترنت)

یکی از بهترین روش های کسب درآمد در سفر، کارهایی است که می توانید به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام دهید، مثل طراحی سایت، برنامه نویسی، فوتوشاپ و ادیت عکس، عکاسی، ترجمه، نویسندگی، مشاوره و غیره. مثلا از طریق وبسایت www.UPwork.com می توانید پروژه های دورکاری زیادی دریافت کنید. وبسایت های ایرانی پارس کدرز و پونیشا هم نمونه های ایرانی هستندکه برای پروژه های فریلنسینگ و دورکاری طراحی شدند.

 

5) کسب درآمد در سفر با چیدن میوه

چیدن میوه

ممکن است بتوانید در باغ میوه به عنوان کسی که میوه ها را می چیند و برای فروش ارسال می کند، کار کنید. این کارها معمولا پاره وقت و فصلی هستند و معمولا به ازای هر کیلو میوه که جمع کنید پول دریافت می کنید. این کار در کشورهایی مثل استرالیا، آمریکا و کانادا رواج بیشتری دارد.

 

6) کسب درآمد در سفر با سفرنامه نویسی

سفرنامه نویسی

این کار از آن دسته کارهایی است که خیلی ها فکر می کنند سخت و وقت گیر است، اما اگر مهارت خوبی در آن پیدا کنید می توانید با در اختیار گذاشتن سفرنامه هایتان با آژانس های گردشگری و یا کسانی که به تجربیات شما نیاز دارند کسب درآمد کنید.

مطلب پیشنهادی: سفرنامه های جذاب ماجراجویان ایرانی را بخوانید

 

منبع و ادامه مطلب روش های کسب درآمد در سفر | مپگرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی