ویزای روسیه

ویزای روسیه شامل مراحل و اقداماتی است که اگر از پروسه آن آگاهی کامل نداشته باشید می تواند برایتان بسیار زمانبر و پر هزینه باشید.

روسیه پهناورترین کشور جهان و سرزمین تناقض هاست، جایی که می توانید تاریخ، فرهنگ و زندگی مدرن را یکجا ببینید.


شرایط اخذ ویزای روسیه

به طور کلی ویزای روسیه بدون دعوتنامه از طرف یک آژانس روس، صادر نمی شود.

برای گرفتن انواع ویزای روسیه، باید یک قرارداد بین آژانسی در روسیه و آژانسی در ایران وجود داشته باشد و توسط کنسولگری روسیه در ایران به ثبت برسد.

در صورت تایید این قرارداد توسط کنسولگری روسیه، آژانس ایرانی میتواند دعوتنامه توریستی آژانس روسیه و واچر توریستی مربوطه را به سفارت روسیه ببرد و برای مسافران خود درخواست ویزا کند.

پس تنها راه دریافت ویزای روسیه این است که به یکی از آژانس های ایرانی طرف قرارداد آژانس های روسیه مراجعه کنید و نمی توانید خودتان برای اخذ آن از طریق کنسولگری روسیه در ایران اقدام کنید.

یکی از راه های دیگر اخذ ویزای روسیه بدون مراجعه به آژانس، استفاده از وبسایت ویزا جت است که به شما این امکان را می دهد تا درخواست خود را آنلاین ارائه دهید و پروسه دریافت مدارک و اخذ ویزا را به آنها بسپارید.

بطور کلی برای اخذ ویزای روسیه شرایط خاصی وجود ندارد و شما می توانید بدون ارائه نامه تمکن مالی و گردش حساب و تنها با ارائه مدارک مورد نیاز به آژانس برگزار کننده تور، برای دریافت آن اقدام کنید.

تنها شرایط جدیدی که برای ویزای روسیه وجود دارد این است که باید فرم تعهد برگشت به ایران را تکمیل کنید و ورود شما به شهر مسکو باشد.


در واچر توریستی ویزای روسیه چه چیزهایی مشخص شده است؟

در واچر توریستی ویزای روسیه که به مسافر اختصاص داده می شود، به طور واضح همه این موارد نوشته شده است:

  • تاریخ ورود و خروج به روسیه
  • شهرهایی که مسافر می تواند از آنها بازدید کند
  • هتل هایی که مسافر می تواند در آنها اقامت کند

بنابراین برای ایجاد هر تغییری در واچر توریستی روسیه، باید به کنسولگری آن مراجعه کنید.

اگر مشتاق هستید با انواع ویزای روسیه و مدارک مورد نیاز آن آشنا شوید این مطلب را می توانید بطور مفصل در مپگرد مطالعه کنید.