دنیا رو بگرد

معرفی دیدنی های ایران و جهان

دنیا رو بگرد

معرفی دیدنی های ایران و جهان

دنیا رو بگرد

دوست دارم دیدنی های ایران و جهان رو بهتون معرفی کنم

7 نکته برای عکاسی فوق العاده با آیفون 7 در طول سفر

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ق.ظ


7 نکته برای گرفتن عکس های فوق العاده با آیفون 7 (iPhone 7)

همه ما حتی اگر تجهیزات حرفه ای عکاسی هم داشته باشیم گاهی دوست داریم سبک سفر کنیم و تنها با دوربین موبایلمان عکاسی کنیم. آستین مان (Austin Mann) یک عکاس سفر (Travel Photographer) هست که به تازگی به رواندا (Rwanda) که با تپه های ناهموار خود به سرزمین هزار تپهمعروف است سفر کرده و برای گرفتن عکس های بی نظرش از دوربین آیفون 7 استفاده کرده است تا به گفته خودش ویژگی های جدید دوربین آیفون (iPhone) را کشف کند و ببیند چطور این ویژگی های جدید، میتواند عکس هایش را بهتر کنند.

مطلب پیشنهادی: عکاسی در سفر

با مپگرد همراه باشید تا تجربیات آستین مان (Austin Mann) درباره استفاده از دوربین آیفون7 را از زبان خودش بخوانید:

امسال آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را در رواندا (Rwanda) آزمایش می کنم. من برای این آزمایش به سختی از یک آتشفشان بالا رفتم و از گوریل های کوهستان عکاسی کردم. از زوم اپتیکال جدید آن استفاده کردم. ضد لرزش را وقتی بر فراز جنگل های بارانی پرواز می کردیم، آزمایش کردم و آروز می کردم ای کاش باران ببارد تا ضد آب بودن آن را هم امتحان کنم که البته یک گردباد هم اتفاق افتاد و آیفون 7با قدرت تمام ظاهر شد!



نکاتی درباره دوربین آیفون 7 (iPhone 7) که از عکاسی در سفرم به رواندا (Rwanda) پی بردم

با فاصله های کانونی متفاوت، داستان های قوی تری داشته باشید

آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus)، دو لنز دارد، یک لنز زاویه باز 28 میلی‌متری و یک لنز پرتره 56  میلی متری که با آن ها می توان هم از چشم اندازهای وسیع و هم جزییات ریز عکاسی کرد. فاصله های کانونی متفاوت، داستان های متفاوتی دارند. زاویه های بازتر معمولا حس بهتری از محیط به افراد می دهد، اما لنزهای تله فتو (telephoto) جزییات موضوع را به بیننده نشان می دهند. موقع کار با هر دو لنز این نکته را به یاد داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: روش های کسب درآمد در سفر

 

جنوب غربی رواندو (Rwanda)

تصویر با آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) در جنوب غربی رواندو (Rwanda) گرفته شده است. عکس از آستین مان (Austin Mann)

تصویر انعکاس نور خورشید در شبنم توسط آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus)

تصویر انعکاس نور خورشید در شبنم توسط آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus)، عکس از آستین مان (Austin Mann)


منبع و ادامه مطلب 7 نکته برای عکاسی فوق العاده با آیفون 7 در طول سفر | مپگرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی